18 Kas 2014

Aztech DSL 5001en Modem Kurulumu

Aztech DSL-5001 modemde arayüz gayet basit ve anlaşılır bir kolay kurulum sayfası ile herşeyi yapabilirsin.
192.168.1.1 ile modem arayüzüne girip kullanıcı adı: admin ve şifre: admin şeklinde giriş yapıyoruz.
Kolay kurulum butonuna tıklıyoruz.
Açılan ekranda
Saat Dilimi : GMT+02:00 Atina, Helsinki, Istanbul olan seçeneği seçip, NTP Server: time.windows.com seçiyoruz.
Bağlantı tipi : PPPoE-LLC
Kullanıcı Adı : Servis sağlayıcınızın size verdiği kullanıcı adını buraya giriyoruz.
Şifre : Bu kullanıcı adına ait şifre.
VPI : 8 / VCI: 35
SSID Kablosuz ağ adı  ve Parola yazıp Uygula butonuna tıklıyoruz.

4 yorum:

  1. gittit gidiyor aracılığı ile aztech 5001 en modem aldım ve yukarıdaki işlemleri yaptım ancak 1aydır halen bağlantı sorunu yaşıyorum ,internet ışığı kırmızı ve internet kesiliyor,bağlandı görünüyor ancak internete bağlanmıyor servis yardımcı oldu ancak ürün berbat ve rezil ,aldığıma pişman oldum kimseye tavsiye etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urun ile ilgili deneyiminiz ve tavsiyeniz icin tessekkurler

      Sil
  2. 7-8 aydır kullanıyorum, beni hayatımdan bezdirdi, Türkiyede adam gibi teknik servisi olmayan bir marka, almanızı asla tavsiye etmem. çok adi bir makine ve marka

    YanıtlaSil
  3. Firmware versiyonu eskiyse güncellemek gerekebilir.

    YanıtlaSil